سفر به این نقطه شما را شجاع تر از آنچه هستید نشان می دهد! │ عکس هایی که فالورهای شما را حیرت زده می نمایند

به گزارش مجله سرگرمی، نقطه ای در پارک ملی پدرو دو تلگرافو در برزیل وجود دارد که گردشگران هنگام کوه پیمایی در این پارک، کنار آن عکسی یادگاری می گیرند تا شجاعت و جسارت خودشان را به نمایش بگذارند.

سفر به این نقطه شما را شجاع تر از آنچه هستید نشان می دهد! │ عکس هایی که فالورهای شما را حیرت زده می نمایند

خبرنگاران : همه ما با دیدن عکس هایی از گردشگران شجاع بر لبه صخره های بلند از شجاعتشان حیرت زده می شویم. البته ممکن است بعضی جرات های خارق العاده ای داشته باشند یا از نرم افزارهای رایانه ای برای ویرایش عکس های معمولیشان یاری بگیرند ولی برای خلق عکس های حیرت انگیز که در ادامه می بینید نه به شجاعت زیادی نیاز دارید و نه به استفاده از نرم افزار ویرایش عکس.

پارک ملی پدرو دو تلگرافو یکی از دیدنی ترین مناظر طبیعی ریودوژانیرو محسوب می گردد. گردشگران هنگام کوه پیمایی های سبک در این پارک عکسی یادگاری کنار یکی از صخره های این کوه می گیرند تا شجاعت و جسارت خودشان را به نمایش بگذارند.

اما نکته جالب این نقطه دیدنی این است که درحقیقت زیر این صخره هیچ پرتگاهی وجود ندارد و اگر بتوانید زاویه عکاسی خود را درست تنظیم کنید این خطای دید پدید خواهد آمد.

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
منبع: چمدان
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 33492

به "سفر به این نقطه شما را شجاع تر از آنچه هستید نشان می دهد! │ عکس هایی که فالورهای شما را حیرت زده می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به این نقطه شما را شجاع تر از آنچه هستید نشان می دهد! │ عکس هایی که فالورهای شما را حیرت زده می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید