سرمربی تیم بسکتبال بانوان نامی نو: به خاطر داشتن این بازیکنان خدا را شکر می کنم

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم بسکتبال بانوان نامی نو اصفهان از عملکرد بازیکنان خود برابر تیم هیرو راضی است و می گوید بازیکنانش تا لحظه آخر دست از کوشش برنداشتند.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان نامی نو: به خاطر داشتن این بازیکنان خدا را شکر می کنم

به گزارش خبرنگاران، تیم نامی نو اصفهان در دور برگشت مرحله نیمه نهایی بسکتبال بانوان پیروز شد در تهران با نتیجه 67 بر 65 به پیروزی برسد. سپیده جعفری، سرمربی نامی نو در خصوص بازی با هیرو گفت: بازی خیلی سختی بود ما همین بازی را در اصفهان هم انجام دادیم و تمام کوشش مان این بود که نتیجه امروز برای ما باشد.

او در این مورد اضافه نمود: همه زحمت کشیدند، گاهی عقب افتادیم و گاهی برابر شدیم اما دست از کوشش برنداشتیم. به خاطر داشتن این بازیکنان خدا را شکر می کنم.

جعفری در خصوص داوری بازی و اعتراض سرمربی هیرو به نحوه قضاوت گفت: سعی کردم کم تر در داوری دخالت کنم. با این که حساسیت بازی زیاد بود اما در آرامش انجام شد. هر مربی ممکن است وقتی تحت فشار قرار می گیرد اعتراض خاصی بکند.

او در خصوص بازی سوم که روز آدینه برگزار می گردد اعلام کرد: اطمینان داشتیم که بازی سوم انجام می گردد به همین دلیل ریکاوری خوبی داشتیم کوشش می کنیم بازی فردا را از آن خود کنیم.

جعفری بازی های مرحله پلی آف را حساس دانست و گفت: بازی های این مرحله حساس و سخت هستند. همه مربیان و بازیکنان کوشش می نمایند نتیجه بگیرند. مطمئنم در این مرحله همه انگیزه دارند.

بازی سوم این تیم برابر هیرو فردا (آدینه) برگزار می گردد و تیم برنده به فینال مسابقات صعود می نماید.

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 13232

به "سرمربی تیم بسکتبال بانوان نامی نو: به خاطر داشتن این بازیکنان خدا را شکر می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تیم بسکتبال بانوان نامی نو: به خاطر داشتن این بازیکنان خدا را شکر می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید