خبرنگاران گواردیولا: بهترین و زخمی&zwnjترین نسخه منچستریونایتد در انتظار ما است

به گزارش مجله سرگرمی، تهران- خبرنگاران- بدنبال حذف منچستریونایتد از لیگ قهرمانان اروپا، حالا در آستانه شهرآورد منچستر، به گفته پپ گواردیولا، سیتیزن ها با بهترین و زخمی ترین یونایتدی که می شناسند، روبرو خواهند شد.

خبرنگاران گواردیولا: بهترین و زخمی&zwnjترین نسخه منچستریونایتد در انتظار ما است

به گزارش خبرنگاران، یونایدها پس از شکست سه بر دو برابر لایپزیش در روز سه شنبه و یک روز قبل از پیروزی سه بر صفر سیتی برابر مارسی در همین تورنمنت، از معتبرترین رقابت باشگاهی قاره اروپا کنار رفتند؛ این در حالی است که رقیب همشهری آنان به قرعه کشی مرحله یک هشتم این تورنمنت که دوشنبه هفته پیش رو برگزار می گردد، چشم دوخته است.

گواردیولا در نشست خبری پیش از ملاقات فردا (شنبه) گفت: به این فکر می کنیم که قرار است با بهترین نسخه آنان روبرو شویم، به ویژه در خصوص اینکه چطور باید وارد این مسابقه شده و چه کاری انجام دهیم.

وی اضافه کرد: این ملاقات حذفی نیست بلکه سه امتیازی است که البته اهمیت دارد زیرا حریف تیم باکیفیتی است اما ملاقاتهای زیادی پیش رو داریم و باید سعی کنیم در همه آنها پیروز شویم.

سیتی در حال حاضر با 18 امتیاز از 10 بازی در دره هفتم جدول و یک امتیاز و یک رده پایین تر از یونایتد قرار داشته و هر دو تیم نسبت به پنج تیم بالای جدول یک بازی کمتر انجام داده اند.

گواردیولا گفت که با اوله گانر سولسشر که بابت نتایج اخیر و شکست و حذف از لیگ قهرمانان و ملاقاتهای خانگی ضعیف، به شدت تحت فشار قرار گرفته است ابراز همدردی می نماید؛ یونایتدها از پنج بازی اخیر خود در لیگ جزیره در اولدترافورد، سه بار بازنده بوده اند.

مرد اسپانیایی نیمکت سیتی تاکید نمود: مهم است که ارزش سولسشر را بدانیم و هیچ شکی در خصوص توانایی های وی وجود ندارد. مجبور نیستم از او حمایت کنم زیرا او به اندازه کافی قوی بوده و می داند که شغل ما همین است؛ زمانی که برنده می شویم نابغه هستیم و وقتی می بازیم باید اخراج شویم. این اتفاق هم در منچستریونایتد و هم در تمام نقاط دنیا رخ می دهد و واقعیت دارد.

گواردیولا همچنین تایید کرد که سرخیو آگوئرو در ملاقات فردا در ترکیب اصلی به میدان نخواهد رفت.

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
منبع: ایرنا
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 123827

به "خبرنگاران گواردیولا: بهترین و زخمی&zwnjترین نسخه منچستریونایتد در انتظار ما است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران گواردیولا: بهترین و زخمی&zwnjترین نسخه منچستریونایتد در انتظار ما است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید