خبرنگاران فرماندار: مسافرت ها به پاوه 16 درصد کاهش داشته است

به گزارش مجله سرگرمی، کرمانشاه -خبرنگاران - فرماندار پاوه گفت: بر اساس رصد دوربین های نظارتی ، میزان مسافرت ها به این شهرستان در مقایسه با 2 سال گذشته در تعطیلات نوروزی 16 درصد کاهش داشته است.

خبرنگاران فرماندار: مسافرت ها به پاوه 16 درصد کاهش داشته است

به گزارش خبرنگاران؛ پرویز ایده پور عصر چهارشنبه در جلسه ستاد کرونا شهرستان پاوه با حضور معاون سیاسی، امنیتی استانداری کرمانشاه، افزود: بیشتر ترددهای روزهای گذشته مربوط به گذر مسافران و خودروها از شهرستان پاوه به شهرستانهای سروآباد و مریوان در استان کردستان بوده و ورودی مسافرین به پاوه نیز از امروز کاهش یافته است.

وی توضیح داد: با توجه به اطلاع رسانی ها در مورد بیماری کرونا، ترددها به شهرستان پاوه در روزهای گذشته غیر متعارف بوده و این ترددها تاثیرات منفی و تبعات زیان باری برای ما خواهد داشت.

فرماندار پاوه با تاکید بر اینکه هموطنان همچنان از مسافرت به پاوه خودداری کنند گفت: مردم پاوه همچنان باید پروتکل های بهداشتی را به ویژه در یک هفته آینده با حساسیت ویژه رعایت کنند چرا که امکان گسترش کرونا در بین مردم هر لحظه وجود دارد .

ایده پور ادامه داد: با توجه به گردشگری بودن منطقه و نظر به زرد بودن شهرستان از حیث شیوع کرونا، همه باید پروتکل های بهداشتی را با حساسیت بیشتری رعایت کنند .

وی افزود: شرایط شهرستان پاوه هر چند زرد است اما بر اساس برآوردها و آمارها متاسفانه این شرایط شکننده شده است .

فرماندار پاوه گفت: مرکز بهداشت و میراث فرهنگی و گردشگری از امروز کنترل ها را تشدید کنند و اعضای ستاد کرونا باید حساسیت ویژه ای داشته باشند که اگر در یک مکانی اولین مورد ابتلا به کرونا مشاهده شد بلافاصله با ستاد کرونا هماهنگ کنند تا آن مکان تعطیل گردد.

ایده پور تاکید نمود: مراکز توریستی و خدمات دهنده به توریستها و گردشگران ضروری است رعایت شیوه نامه های بهداشتی و به ویژه رعایت فاصله گذاری در داخل مراکز را در اولویت قرار دهند .

وی افزود : اگر مامورین نیروی انتظامی ، بهداشت و درمان و میراث فرهنگی و گردشگری به این نتیجه رسیدند که مرکزی به دلیل عدم رعایت پروتکلها از حیث شیوع کرونا خطر آفرین شده است با اعلام به ستاد کرونا این مرکز را تعطیل کنند .

شهرستان پاوه با 60 هزار نفر جمعیت در 120 کیلومتری شمال غربی استان کرمانشاه واقع شده است.

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
منبع: ایرنا
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 140289

به "خبرنگاران فرماندار: مسافرت ها به پاوه 16 درصد کاهش داشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار: مسافرت ها به پاوه 16 درصد کاهش داشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید