خانه های اسکان غیرمجاز مسافر در استان قم اخطار گرفتند

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم از شناسایی حدود 180 خانه اسکان غیرمجاز و صدور اخطاریه به آنها در این استان اطلاع داد.

خانه های اسکان غیرمجاز مسافر در استان قم اخطار گرفتند

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم، حمید یزدانی مدیرکل میراث فرهنگی این استان، امروز یکشنبه 27 آبان 97 با اشاره به اینکه این تعداد خانه های اسکان غیر مجاز با آنالیز و پیگیری کارشناسان این اداره کل و گزارش های مردمی شناسایی شده اند، اظهار کرد: در مرحله اول، اخطار کتبی برای سامان دهی این خانه های اسکان غیرمجاز صادر نموده ایم که در صورت عدم همکاری با یاری اماکن نیروی انتظامی اقدام به پلمب این واحدها خواهیم کرد.

او اضافه کرد: واحدهای اقامتی مجاز، پروانه فعالیت از اداره کل میراث فرهنگی دارند در غیر این صورت خانه اسکان غیرمجاز محسوب می شوند.

مدیرکل میراث فرهنگی استان قم با اشاره به اینکه خانه های اسکان غیرمجاز هیچ تضمینی از لحاظ امنیت و بهداشت ندارند، گفت: اماکن اسکان غیرمجاز استانداردهای لازم خدماتی و بهداشتی و ایمنی را رعایت نمی نمایند و از این رو پاسخگوی احتیاج زائران نیست.

رضایی ادامه داد: شهروندان و زائران با احساس مسئولیت در این خصوص و جهت همکاری با این اداره کل در صورت مشاهده واحدهای اسکان غیرمجاز مسافر با اداره کل میراث فرهنگی قم و با شماره 37603426 تماس بگیرند تا کارشناسان گردشگری در اسرع وقت رسیدگی نمایند.

او با اشاره به اینکه تعداد واحدهای اقامتی در استان باید توسعه یابد، اضافه کرد: این اداره کل با هدف تشویق سرمایه گذاران بخش خصوصی برای افزایش ارایه خدمات اقامتی، گردشگری و رفاهی به زائران فعالیت می نماید از این رو احتیاجمند همکاری و سیاست های تشویقی توسط نهادهای مربوطه در این حوزه هستیم.

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
منبع: میراث آریا
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 6581

به "خانه های اسکان غیرمجاز مسافر در استان قم اخطار گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه های اسکان غیرمجاز مسافر در استان قم اخطار گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید