توضیحات اداره کل زندان های تهران در رابطه با مسمومیت یک محکوم

به گزارش مجله سرگرمی، در پی مسمومیت محکومی به نام بهنام محجوبی در یکی از بیمارستان های تهران، اداره کل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان تهران اطلاعیه ای صادر کرد.

توضیحات اداره کل زندان های تهران در رابطه با مسمومیت یک محکوم

به گزارش خبرنگاران از میزان، در پی مسمومیت محکومی به نام بهنام محجوبی در یکی از بیمارستان های تهران، اداره کل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان تهران در اطلاعیه ای ضمن ابراز تاسف، نسبت به این واقعه خاطرنشان کرد:

فرد مورد اشاره، دارای سابقه بیماری بوده و به همین دلیل در جریان تحمل محکومیت، تحت نظر پزشک قرار داشته است.

این اطلاعیه می افزاید: زندانی محجوبی از ابتدای سال جاری تا به امروز نیز هیچ درخواست دیداری به جز یک مورد نداشته است، در تاریخ 7 بهمن 99 مادر وی درخواست دیدار داشته اند که دیدار هم اجرا شده است.

اداره کل زندان های تهران تصریح نموده: در تاریخ 12 بهمن 99 با نظر مرجع قضایی به دلیل بیماری محکوم مورد اشاره با تعویق اجرای مجازات وی موافقت می گردد مشروط به اینکه وثیقه 200 میلیون تومانی جهت خارج شدن از زندان اخذ گردد این موضوع رسما و به صورت کتبی به وی ابلاغ می گردد.

بر اساس این اطلاعیه: متاسفانه در روز های گذشته، این محکوم دچار مسمومیت شده که بلافاصله جهت درمان به یکی از بیمارستان های تهران منتقل میگردد.

اداره کل زندان های تهران در این اطلاعیه، تاکید نموده است، تمام مراقبت های مورد احتیاج پزشکی در طول دوران حبس و همچنین اقدامات ویژه درمانی در زمان بستری شدن وی در بیمارستان، به صورت کامل اجرا شده و وی هم اکنون نیز تحت مراقبت های ویژه پزشکی می باشد.

اداره کل زندان های تهران با اشاره به اینکه آنالیز های اولیه و ادعای هم اتاقی های وی نشان می دهد زندانی محجوبی بر اثر مصرف بیش از حد دارو مسموم شده، تاکید دارد: موضوع علت مسمومیت وی در حال آنالیز دقیق و فوری است و نتیجه نهایی پس از آنالیز پزشکی و قضایی اعلام می گردد.

این اطلاعیه در انتها یادآور شده است: این محکوم در غائله خیابان گلستان هفتم در سال 96 دستگیر و پس از طی همه فرایند های قضایی، به تحمل حبس محکوم شده بود.

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 134335

به "توضیحات اداره کل زندان های تهران در رابطه با مسمومیت یک محکوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات اداره کل زندان های تهران در رابطه با مسمومیت یک محکوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید