توانمندسازی جامعه محلی روستای کورعباسلو برای دریافت لوگوی روستای گردشگری

به گزارش مجله سرگرمی، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: با توجه به ظرفیت های بالای گردشگری روستای کورعباسلو توانمندسازی جامعه محلی این روستا برای نامزدی و دریافت لوگو روستای گردشگری هدف گذاری شده است.

توانمندسازی جامعه محلی روستای کورعباسلو برای دریافت لوگوی روستای گردشگری

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، صغری فرشی صبح امروز، 19 آبان ماه در جلسه اتاق فکر گردشگری برای توسعه گردشگری روستای کورعباسلو اظهار کرد: از جمله اهداف و برنامه های پیش روی استان در بخش گردشگری، رونق و توسعه گردشگری روستایی به ویژه روستاهای دارای ظرفیت در این حوزه است و در این زمینه اقدامات مناسبی آغاز شده است.

او روستای کورعباسلو را از جمله مناطق دارای ظرفیت بالا برای جذب گردشگران دانست و شرح داد: هدایت مسافران راستا سرعین اردبیل به این روستا و منتفع کردن سایر روستاهای اطراف آن از منافع توسعه گردشگری روستایی برای این روستا در نظر گرفته شده است.

فرشی با اشاره به ظرفیت های گردشگری روستای کورعباسلو بیان نمود: توانمندسازی همه جانبه جامعه محلی روستای هدف گردشگری کورعباسلو با برنامه ریزی دقیق و صحیح در راستای توسعه گردشگری این روستا با هدف نامزدی و دریافت لوگو روستای گردشگری با موضوع اجرای رویدادهای روستامحور از هدف گذاری ها در این حوزه است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل بیان نمود: تلاش و جدیت بر این است تا این برنامه ها و رویدادها با لحاظ محدودیت شرایط کرونایی و همراه با آموزش جامعه محلی در زمینه های مرتبط اجرا شود.

او از برپایی بازارچه های محلی تولیدات روستایی در قالب اجرای رویدادهای روستامحور خبر داد و گفت: توسعه گردشگری غذا و گردشگری کشاورزی از مهمترین رویکردها در استان بوده که در برگزاری رویدادهای روستامحور از محورهای اساسی قرار می گیرد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل تبلیغات و اطلاع رسانی را لازمه رونق گردشگری به ویژه در روستاها دانست و شرح داد: استفاده از ظرفیت دهیاران برای تحقق این مهم جزو برنامه ها بوده و در این زمینه هماهنگی های لازم انجام می شود.

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 118528

به "توانمندسازی جامعه محلی روستای کورعباسلو برای دریافت لوگوی روستای گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توانمندسازی جامعه محلی روستای کورعباسلو برای دریافت لوگوی روستای گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید