بزرگ ترین تهدیدات جهانی در سال 2019

به گزارش مجله سرگرمی، انجمن ریسک مالی دنیا گزارشی را از بزرگ ترین تهدیدات دنیا در سال 2019 منتشر کرد.

بزرگ ترین تهدیدات جهانی در سال 2019

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، سالانه شاهد انتشار گزارش هایی از سوی سازمان های مربوطه درباره تهدیدات دنیا هستیم. اکنون که تنها چند ماه از شروع سال 2019 گذشته، تمام کوشش ها برای یافتن اتفاقات مثبت به بن بست خورده است. در این گزارش قصد داریم تا بزرگ ترین تهدیدات دنیا در سال 2019 را معرفی کنیم.

براساس گزارش لایف ساینس، هر ساله انجمن ریسک مالی دنیا گزارشاتی از نتایج آنالیز خطرات دنیای را از میان هزار تصمیم سیاست گذاران بخش های عمومی و خصوصی و حتی دانشگاه ها منتشر می نماید.

اکنون این انجمن 10 مورد از بزرگ ترین تهدیدات دنیای را که در سال 2019 با آن روبرو می شویم، معرفی نموده است و برای سومین سال متوالی شاهد قرارگیری تهدیدات زیست محیطی در راس لیست هستیم.

این گزارش شوخی نبوده و به طور کامل درباره محیط زیست دنیای به ما هشدار می دهد و اعلام می نماید که محیط زیست در سکوت دنیای در حال نابودی ست.

طبق این گزارش، حوادث شدید آب و هوایی، عدم برطرف و انطباق تغییرات اقلیمی و بلایای طبیعی سه خطری هستند که بیشترین احتمال را دارند. همچنین فاجعه های زیست محیطی انسانی، از دست دادن تنوع زیستی و فروپاشی اکولوژیکی در میان 10 مورد از خطرات سال 2019 هستند.

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 17608

به "بزرگ ترین تهدیدات جهانی در سال 2019" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بزرگ ترین تهدیدات جهانی در سال 2019"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید