بازیکنان مازاد پرسپولیس معین شده اند، لیست سیاه از چند هفته قبل مشخص شده بود

به گزارش مجله سرگرمی، باشگاه پرسپولیس چند بازیکن خود را در نیم فصل مسابقات لیگ برتر در لیست مازاد قرار خواهد داد.

بازیکنان مازاد پرسپولیس معین شده اند، لیست سیاه از چند هفته قبل مشخص شده بود

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، به زودی تعطیلات نیم فصل فرا خواهد رسید و تیم های لیگ رجحان به دنبال تغییراتی در لیست خود خواهند بود که پرسپولیس هم از این قاعده مستثنی نیست. گابریل کالدرون در راستای تقویت تیمش خواهان جذب یک مهاجم نوک و یک هافبک طراح شده است که هر دو بازیکن خارجی خواهند بود.

به همین دلیل باشگاه پرسپولیس در نظر دارد چند بازیکن خود را نیز در نیم فصل به تیم های دیگر انتقال دهد. نفراتی که گابریل کالدرون آنها را تعیین و نام شان را به باشگاه اعلام نموده است. سرمربی آرژانتینی پرسپولیس در هفته های اخیر نام چند بازیکن را به طور ثابت در لیست 18 نفره تیمش برای بازی ها قرار نداده و این بازیکنان نفراتی هستند که در نیم فصل دوم کمترین شانس را برای ماندن در جمع سرخپوشان دارند.

آدام همتی، امید عالیشاه، امیر روستایی و حسین ماهینی بازیکنانی هستند که هفته هاست جایی در لیست 18 نفره پرسپولیس در بازی های این تیم ندارند و حداقل سه نفر از آنها در نیم فصل به صورت قرضی یا دائمی راهی تیم های دیگر خواهند شد.

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 63852

به "بازیکنان مازاد پرسپولیس معین شده اند، لیست سیاه از چند هفته قبل مشخص شده بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنان مازاد پرسپولیس معین شده اند، لیست سیاه از چند هفته قبل مشخص شده بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید