بازداشت هنجارشکنان چهارشنبه سوری تا انتها تعطیلات نوروز

به گزارش مجله سرگرمی، فرمانده انتظامی گلستان گفت: هنجارشکنان چهارشنبه سوری تاپایان تعطیلات مهمان نیروی انتظامی هستند.

بازداشت هنجارشکنان چهارشنبه سوری تا انتها تعطیلات نوروز

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، سردار روح الامین قاسمی با اشاره به چهارشنبه آخر سال اظهار کرد: تجربه تلخ حوادث سال های گذشته در مراسم چهارشنبه سرانجام سال، همواره موجب دغدغه و نگرانی خانواده ها در آستانه ایام نوروز است.

وی بیان نمود: پلیس، مخالف شادی و تخلیه هیجان در نسل جوان جامعه نیست اما زمانی که پای آزردن دیگران و تخریب اموال عمومی و برهم زدن نظم و امنیت به میان می آید، موضوعی متفاوت است.

قاسمی افزود: برخورد قاطعانه با معدود افرادی که با رفتارهای غیرقانونی، ناهنجار و پرخطر، ایجاد راه بندان، مزاحمت و پرتاب مواد محترقه و آتش زا، امنیت عمومی شهرها را مختل می کنند، مطالبه به حق مردم از متولیان برقراری نظم و امنیت است که پلیس با جدیت و برابر قانون با متخلفان برخورد می کند.

این مقام ارشد انتظامی گلستان گفت: خانواده ها به عنوان اولین مرجع بازدارنده نقش مهمی برعهده داشته و با مراقبت از فرزندانشان کمک موثری در فراهم کردن آرامش و جلوگیری از حوادث تلخ دارند.

وی افزود: دستگاه های فرهنگی و رسانه ها هم می توانند با فرهنگ سازی و ارائه توصیه های لازم به مردم در خصوص چهارشنبه آخر سال، نقش بسزایی در کاهش حوادث داشته باشند.

قاسمی بیان نمود: در شرایطی که کشور درگیر مقابله با ویروس کروناست، تجمع افراد برای برگزاری مراسم چهارشنبه آخر سال عامل بسیار خطرناکی برای شیوع این ویروس است بنابراین از همگی درخواست داریم با ماندن در منازل خود به قطع زنجیره شیوع کمک کنند تا دوباره آرامش و روال عادی زندگی به جامعه برگردد.

فرمانده انتظامی گلستان در سرانجام گفت: با هماهنگی های اجرا شده با مراجع ذیصلاح، افرادی که امنیت، نظم عمومی و سلامت شهروندان را در چهارشنبه آخر سال دچار مخاطره کنند، با توجه به شرایط آنان تا سرانجام تعطیلات نوروزی در اختیار نیروی انتظامی قرار می گیرند.

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 77508

به "بازداشت هنجارشکنان چهارشنبه سوری تا انتها تعطیلات نوروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازداشت هنجارشکنان چهارشنبه سوری تا انتها تعطیلات نوروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید