انصاری فرد: مشکل اقتصادی برانکو امشب حل می گردد، بعد ملاقات با نساجی، کالدرون لیست مازاد را تحویل می دهد

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: مشکل اقتصادی برانکو ایوانکوویچ با پرسپولیس احتمالا امشب حل خواهد شد.

انصاری فرد: مشکل اقتصادی برانکو امشب حل می گردد، بعد ملاقات با نساجی، کالدرون لیست مازاد را تحویل می دهد

به گزارش ، محمد حسن انصاری فرد مدیر عامل باشگاه پرسپولیس بعد از جلسه با بازیکنان خارجی و اعضای هیئت مدیره تیمش گفت: با توجه به اینکه تیم ما، آدینه آخرین بازی نیم فصل اول خود را انجام می دهد باید پرداختی ها را انجام دهیم. در اولین فرصت قسط اول دستمزد کالدرون به او پرداخت می گردد است و پس از آن هم قسط دوم پرداخت خواهد شد. پیش از آغاز نیم فصل دوم باید 20 درصد مطالبات را به بازیکنان پرداخت کنیم.

او اضافه کرد: از جابجایی به دلیل بدهی های معوقه محروم شدیم و حالا باید آن بدهی ها را پرداخت کنیم. پول بازیکنانی که قرار است به زودی به ما اضافه شوند را هم باید بدهیم و در نهایت با چالش بزرگ اقتصادی رو به رو خواهیم بود. نمی خواهیم دل طرفداران را خالی کنیم، اما این چالش ها وجود دارد. با این حال با پولی که از حامی اقتصادی گرفتیم 30 درصد از قرارداد بازیکنان را پرداخت کردیم و بخش دیگر آن هم باید داده گردد تا مجوز حرفه ای ها را داشته باشیم و کارمان به بن بست نخورد. اردویی در کشور قطر برای تیم در نظر داریم و کار های مربوطه باید انجام گردد. با حل شدن مسائل به زودی از مجری یا کارگزار جدیدمان رونمایی می کنیم و با معرفی این مجری بسکمک از مسائلمان حل خواهد شد.

انصاری فرد در ادامه اعلام کرد: از کالدون متشکرم که در این شرایط باشگاه را ترک ننموده است. حتی قبل از اینکه من هم بیایم ریالی دریافتی نداشته است. ما حدود 185 هزار دلار به او پرداخت کردیم و بازیکنان هم 30 درصد از دستمزد خود را دریافت نموده اند. از صبر و شکیبایی کادر فنی و بازیکنان متشکرم. بعضی از مطالبات فصل گذشته باقی مانده که یکی از آن ها مربوط به مطالبات برانکو ایوانکوویچ و ماریو بودیمیر می گردد، همچنان در تلاشی هستیم این پرداختی ها صورت بگیرد. امیدوارم بازیکنان و کادر فنی تیممان را جبران کنیم.

او ادامه داد: همچنان با برانکو در حال مذاکره هستیم و این توافقات به خوبی پیش رفته و فکر می کنم طی امشب توافقنامه ای با برانکو امضا می کنیم. همچنان با نمایندگانم در ارتباط هستیم و به امید خدا امشب اتفاقات خوبی رخ خواهد داد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد درگیری لفظی چند روز گذشته میان بیرانوند و کالدرون بیان کرد: مشکل بیرانوند و کالدرون حل شد و از هر 2 نفر متشکرم که نگذاشتند این مسئله بیشتر به حاشیه کشیده گردد. بیرانوند در بازی آدینه قبلو کرد که استراحت کند. کالدرون هم عقیده دارد بیرو گلر اول ما است و برای قهرمانی امیدواریم.

او همچنین در مورد بازیکنان مدنظر کالدرون برای نیم فصل دوم فوتبالی اظهار کرد: ما به باشگاه های ایرانی نامه زدیم تا یک یا 2 بازیکنان مورد نظر داخلی کالدرون را جذب کنیم و در ادامه بازیکنان خارجی هم جذب شوند. بعد از بازی با نساجی کالدرون لیست مازاد خواهد داد.

انصاری فرد در ادامه بیان کرد: قبلا با کالدرون صحبت کنیم. قرار بود بعد از بازی با نساجی نشستی در مورد پرداختی ها در قسط اول و دوم با کالدرون داشته باشیم و امیدوارم روز آدینه این جلسه به خوبی برگزار گردد. در جریان افزایش یا کاهش قرارداد کالدرون نیستم، چون پیش از حضور من در باشگاه قرارداد با او بسته شده است. بلیت های رفت و برگشت را، چون مقصد دور بود خودمان ترتیب دادیم و حتی تاریخ و زمان را هم برای کالدرون تعیین کردیم.

او در مورد جلسه امروز با گابریل کالدرون اعلام کرد: ما امروز جلسه خوبی با کالدرون در مورد برنامه ها، اردو و قرارداد بازیکنان داشتیم و به توافقاتی رسیدیم و حتی هتل اردوی قطر را با نظارت او چک کردیم. باید در هر صورت پرداختی به او و بازیکنان داشته باشیم. بعضی از بازیکنان از سال های گذشته پول از باشگاه می خواهند که باید پرداختی صورت بگیرد.

او ادامه داد: ما از دولت و وزارت ورزش انتظار بیش از حد نداریم و به هر حال آن ها می توانند در بعضی مسائل ما را کمک دهند، اما فعلا مسئله ای که با حامیان اقتصادی درایم این است که این یک ماه را به خوبی تمام کنیم.

او همچنین در مورد حضور یک بازیکن خارجی در جمع سرخ ها اعلام کرد: یک بازیکن قرار بود به ایران بیاید و حالا یک روز قبل از کریسمس یعنی هفته آینده به ایران می آید تا توافقاتی صورت بگیرد.

انتهای پیغام/

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 64855

به "انصاری فرد: مشکل اقتصادی برانکو امشب حل می گردد، بعد ملاقات با نساجی، کالدرون لیست مازاد را تحویل می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصاری فرد: مشکل اقتصادی برانکو امشب حل می گردد، بعد ملاقات با نساجی، کالدرون لیست مازاد را تحویل می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید