افزایش 196 تخت به ظرفیت اقامت استان اصفهان، اشتغال مستقیم 146 نفر در صنعت گردشگری استان

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرکل میراث فرهنگی استان اصفهان صبح امروز از افزایش 196 تخت به ظرفیت اقامت استان اصفهان و اشتغال مستقیم 146 نفر در صنعت گردشگری استان هم زمان با سفر رئیس سازمان میراث فرهنگی به شمال استان اصفهان اطلاع داد.

افزایش 196 تخت به ظرفیت اقامت استان اصفهان، اشتغال مستقیم 146 نفر در صنعت گردشگری استان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان؛ فریدون الله کمک مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان صبح امروز 14 مهرماه با اعلام این مطلب، اضافه کرد: همزمان با سفر دو روزه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور به استان اصفهان یک هتل و سه اقامتگاه سنتی در شهرستانهای نطنز و کاشان به بهره برداری رسید.

او با اشاره به افتتاح یک هتل چهار ستاره در شهرستان نطنز تاکید نمود: با توجه به سیاست اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان در راستای توسعه متوازن گردشگری در پهنه استان و تمرکز زدائی از مرکز استان، اولین هتل چهار ستاره، باغ شهر تاریخی نطنز با سرمایه گذاری بخش خصوصی و با زیر بنای 8 هزار متر مربع و اشتغال برای 120 نفر و در حالی که دارای 30 سوئیت و 100 تخت اقامتی است، با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور به بهره برداری رسید.

الله کمک همچنین تاکید نمود: در دومین روز از سفر رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور به استان اصفهان و با حضور دکتر مونسان، 3 خانه تاریخی شهرستان کاشان که به اقامتگاه سنتی تغییر کاربری یافته و مرمت گردیده نیز به بهره برداری رسید.

مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان در همین رابطه اضافه کرد: با برنامه ریزی های به عمل آمده، اقامتگاه سنتی خادمی با 800 متر زیر بنا و با ظرفیت اشتغال 8 نفر و با ظرفیت 34 تخت و همچنین اقامتگاه سنتی پارسی با 700 متر زیر بنا و با ظرفیت اشتغال 10 نفر و با ظرفیت 32 تخت همزمان با سفر رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور به استان اصفهان به بهره برداری رسید.

الله کمک در سرانجام اشاره نمود: در طی بهره برداری از این 4 واحد اقامتی در شهرستانهای نطنز و کاشان 196 تخت به ظرفیت اقامت استان اصفهان اضافه کرده شد و همچنین جهت 146 نفر به صورت مستقیم در صنعت گردشگری این دو شهرستان اشتغال ایجاد شد.

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
منبع: میراث آریا
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4445

به "افزایش 196 تخت به ظرفیت اقامت استان اصفهان، اشتغال مستقیم 146 نفر در صنعت گردشگری استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 196 تخت به ظرفیت اقامت استان اصفهان، اشتغال مستقیم 146 نفر در صنعت گردشگری استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید