افزایش بی اعتمادی بین کارمندان فیسبوک ، آینده ای مبهم و فرهنگ پارانوئیدی

به گزارش مجله سرگرمی، گروهی از کارکنان فیسبوک گزارش داده اند که در حال تجربه حالت سوء ظن نسبت به یکدیگر هستند. به این معنا که حتی می ترسند در مورد شغل خود با یکدگیر تلفنی صحبت نمایند.

افزایش بی اعتمادی بین کارمندان فیسبوک ، آینده ای مبهم و فرهنگ پارانوئیدی

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، رشد بی اعتمادی در فیسبوک وارد فازی به شدت نگران نماینده شده است. هم کنون بسیاری از افرادی که در فیسبوک کار می نمایند تا حدی نسبت به شرایط محل کار خود بی اعتماد شده اند که حتی می ترسند با یکدیگر صحبت نمایند.

شاید عجیب و غریب به نظر برسد اما برخی از کارمندان فیسبوک به فکر افتاده اند که برای فرار از شنود شدن مکالماتشان از موبایل های قدیمی استفاده نمایند. نگاهی به شرایط فیسبوک نشان می دهد فضای بی اعتمادی در فیسبوک از دو سال پیش تا کنون رو به افزایش گذاشته است. یعنی درست از زمانی که رسوایی کمبریج آنالیتیکا افشا شد.

اما اخیرا نیز مجلس سنای بریتانیا، بخشی از اسناد داخلی فیسبوک را منتشر نموده که نگاه نادرست فیسبوک به مشارکت و رقابت را نشان می دهد. بر همین اساس نیز این روزها بسیاری از کارکنان فیسبوک نسبت به آینده شغلی خود منفی باف شده اند و حتی با همکاران سابق خود در مورد خروج از فیسبوک مشورت می نمایند. افزون بر این بسیاری نیز می ترسند در مورد مسائل محل کار خود صحبت نمایند، چرا که نگرانند اطلاعاتشان رصد گردد.

شاید به بیان دقیق بتوان گفت که از سال گذشته و رسوایی فیسبوک، کارکنان به 2 گروه تقسیم شده اند: گروه وفادار به رهبری سنتی فیسبوک و گروه دیگری که در حال آماده شدن برای یک بحران بزرگ اقتصادی هستند.

این موضوعات در کنار جو منفی که در فیسبوک به وجود آمده باعث می گردد چندان سخت نباشد که پیشبینی کنیم مارک زاکربرگ مدیرعامل فیسبوک به زودی باید با یک بحران جدی رو به رو گردد.

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
منبع: انتخاب
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 7725

به "افزایش بی اعتمادی بین کارمندان فیسبوک ، آینده ای مبهم و فرهنگ پارانوئیدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش بی اعتمادی بین کارمندان فیسبوک ، آینده ای مبهم و فرهنگ پارانوئیدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید