اعلام قیمت کالاهای اساسی در رمضان

به گزارش مجله سرگرمی، در جلسه اخیر ستاد تنظیم بازار قیمت مصوب برنج، شکر، گوشت و روغن برای ماه مبارک رمضان اعلام شد.

اعلام قیمت کالاهای اساسی در رمضان

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، در صد و دومین جلسه کارگروه تنظیم بازار موضوع تامین کالاهای سهمیه ویژه ماه مبارک رمضان مطرح شد که بر اساس آن، میزان 30 هزار تُن برنج وارداتی هندی و تایلندی به ترتیب با قیمت 18 هزار و 500 تومان و 12 هزار و 500 تومان در اختیار مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت.

همچنین 30 هزار تُن شکر با قیمت 8700 تومان برای بسته های یک کیلوگرمی، 3000 تُن گوشت قرمز منجمد با قیمت 80 هزار تومان و حدود 180 هزار تُن روغن با قیمت مصوب به عنوان سهمیه ویژه این ماه در نظر گرفته شده است.

قیمت مصوب روغن در گزارش ستاد تنظیم بازار اعلام نشده، اما بر اساس سامانه 124 قیمت مصوب هر بطری روغن مایع سرخ کردنی 810 گرمی 9650 تومان، روغن مایع آفتابگردان 9900 تومان، روغن نیمه جامد 4.5 کیلویی 51 هزار تومان و روغن نباتی 16 کیلویی 179 هزار و 500 تومان است.

روز گذشته هم عباس تابش، رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و فراوریکنندگان، وعده داد که در ماه رمضان خرما گران نمی گردد.

در این جلسه همچنین موجودی خرما 136 هزار تُن عنوان و گزارشی در مورد نحوه توزیع خرما در سراسر کشور نیز ارائه شده است.

علاوه بر این ستاد تنظیم بازار از تصمیمات قرارگاه ساماندهی مرغ حمایت نموده و رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و فراوریکنندگان گزارش هایی در مورد شرایط بازار اقلام پرمصرف در سبد خانوار ارائه داد که بر اساس آن 67 قلم از 100 قلم کالای رصد شده با کاهش و یا ثبات قیمت همراه بوده است.

دوازدهم فروردین ماه قرارگاه ساماندهی مرغ کشور به ریاست وزیر جهاد کشاورزی و با حضور نمایندگانی از ارگان های مختلف از جمله قوه قضاییه و وزارت صمت در آخرین جلسه خود مسئول ساماندهی فراوری گوشت مرغ شد و در اولین جلسه کاری خود نرخ مصوب مرغ را 4500 تومان افزایش داد، بر این اساس حداکثر قیمت مصوب مرغ گرم برای مصرف کننده کیلویی 24 هزارو 900 تومان مشخص شده است.

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 139638

به "اعلام قیمت کالاهای اساسی در رمضان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام قیمت کالاهای اساسی در رمضان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید