اصفهان، تکسیرا: می توانستیم به سپیدرود بیشتر گل بزنیم

به گزارش مجله سرگرمی، تکیسرا، مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: سپیدرود سازماندهی خوبی داشت اما با این حال می توانستیم بیشتر به حریف گل بزنیم.

اصفهان، تکسیرا: می توانستیم به سپیدرود بیشتر گل بزنیم

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، تکسیرا که به جای امیر قلعه نویی پس از رجحان 3 بر صفر سپاهان برابر سپیدرود در نشست خبری حاضر شده بود گفت: مقابل تیمی بازی کردیم که خوب سازماندهی شده بود. می دانستیم نقطه قوت سپیدرود، ضدحملات آنهاست. می دانستیم سپیدرود سازماندهی دارد. به همین خاطر خط دفاعی ما خیلی خوب سازماندهی شده بود. بین دو نیمه یک تعویض انجام دادیم تا بتوانیم از کناره ها حمله کنیم.

وی با بیان اینکه زردپوشان می دانستند نباید مقابل سپیدرود توپ را از دست بدهند، توضیح داد: می دانستیم که نباید توپ را از دست بدهیم و باید بازی را کنترل کنیم. پس از به ثمر رسیدن گل اول، کنترل بازی را در اختیار گرفتیم. سه گل زدیم و می توانستیم گل های بیشتری به ثمر رسانیم.

مربی تیم سپاهان با ابراز رضایت از کسب این پیروزی اظهار داشت: تیم مان خوب جواب داد و همگی خوب کار کردند. پس از تساوی هفته گذشته، این پیروزی برای ما خیلی خوب بود. خیلی بد شد که طرفداران این هفته در استادیوم حاضر نبودند. واقعاً حیف شد. دوست داریم استادیوم پُر از طرفدار باشد. بازگشت به صدر جدول از همه مهم تر بود که در صدر باقی بمانیم.

تکسیرا درخصوص مدعیان قهرمانی لیگ برتر گفت: چند تیم به صورت فشرده کار می نمایند و برای بقا در کورس قهرمانی و رسیدن به این مهم می جنگند. ما کوشش می کنیم بهترین کار را انجام دهیم و برای این هدف، سخت کار می کنیم تا در صندلی مان باقی بمانیم. این هدف ماست.

پس از مطرح شدن سوالی درخصوص اینکه چرا قلعه نویی که از کمیته انضباطی گله مند است، جوابگوی سوالات خبرنگاران نمی گردد، تکسیرا پاسخی نداد و نشست خبری هم به انتها رسید.

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 12387

به "اصفهان، تکسیرا: می توانستیم به سپیدرود بیشتر گل بزنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصفهان، تکسیرا: می توانستیم به سپیدرود بیشتر گل بزنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید