اجراهای جشن صدسالگی هنرستان موسیقی شروع شد، شب فلوت و پیانو

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، اجراهای موسیقی جشن صد سالگی هنرستان موسیقی تهران شنبه شب بیست و دوم دی ماه با حضور علی ترابی مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار رودکی تهران شروع شد. در این برنامه فیروزه نوایی نوازنده فلوت و لیلا رمضان نوازنده پیانو به اجرای برنامه پرداختند. در این کنسرت آثاری از کارن کیهانی، فکرت امیر اُف، امانوئل ملیک اصلانیان، حشمت سنجری، علیرضا مشایخی برای مخاطبان اجرا شد.

اجراهای جشن صدسالگی هنرستان موسیقی شروع شد، شب فلوت و پیانو

لیلا رمضان در بخشی از صحبت های خود در این برنامه گفت: خوشحالم که هنرستان موسیقی که مهد پرورش بسیاری از موزیسین های بزرگ ایران زمین است سال جاری صد سالگی خود را جشن می گیرد و قطعا این این اتفاق خوشایندی برای موسیقی در ایران خواهد بود.

فیروزه نوایی نیز ضمن ابراز خوشحالی از صدسالگی تاسیس هنرستان موسیقی گفت: امشب شب هنرستان است و من با افتخار در این برنامه که به یاد هنرستانی که سال ها و سال ها موزیسین و نوازنده تربیت نموده، حضور پیدا کردم. من با عشق به این برنامه آمده ام و هر زمان هم که لازم باشد و هنرستان برنامه ای داشته باشد، با عشق و علاقه حضور خواهم داشت. هنرستان خانه اول ماست نه خانه دوم. بنابراین هر کسی برای خانه اول خود هر کاری انجام می دهد و با همه عشق و احترام قدمی برمی دارد. اینکه برای این اجرا مسافت زیادی را از خارج کشور سفر نموده ام و خودم را به اینجا رسانده ام، کوچکتین کاری بود که می توانستم انجام دهم و انرژی زیادی برای این اجرا دارم.

در انتهای این برنامه احسان آقایی دبیر جشن صد سالگی هنرستان موسیقی روی صحنه آمد و ضمن تقدیر از اجرای دوهنرمند نامی کشور از آن ها بابت طی این مسافت طولانی به ایران برای حضور در این برنامه تشکر کرد و گفت: این دو هنرمند امشب عازم سوئیس و اتریش هستند و جالب است شما عزیران بدانید که این دو هنرمند فقط برای این اجرا به ایران سفر نموده بودند.

پس از خاتمه اجرا محمد اللهیاری مدیرکل دفتر توسعه و آموزش های هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هدایایی به این دو هنرمند اهدا کرد.

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 10227

به "اجراهای جشن صدسالگی هنرستان موسیقی شروع شد، شب فلوت و پیانو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجراهای جشن صدسالگی هنرستان موسیقی شروع شد، شب فلوت و پیانو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید