آمادگی استادیوم شهدای گمنام برای استقرار آموزشگاه فوتبال پرسپولیس

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، به همین دلیل، شهرداران مناطق 18 و 19 و مدیران باشگاه پرسپولیس با حضور در استادیوم شهدای گمنام، از شرایط این مجموعه که در اختیار پرسپولیس قرارگرفته است، بازدید کردند تا کلید بهسازی و تجهیز برای استقرار آموزشگاه فوتبال پرسپولیس روشن گردد.

آمادگی استادیوم شهدای گمنام برای استقرار آموزشگاه فوتبال پرسپولیس

طی این بازدید که علی توکلی شهردار منطقه 19، جعفر سمیعی مدیرعامل و نایب رئیس هیأت مدیره باشگاه، سیدمحمد فیاض عضو هیأت مدیره باشگاه و شهردار منطقه 18، ابراهیم شکوری معاون اجرایی و علی عطایی معاون اداری و پشتیبانی باشگاه پرسپولیس حضور داشتند، هماهنگی های لازم برای بهره وری مناسب از این باشگاه، ارتقا امکانات، بازسازی و بهسازی بخش های مختلف آن صورت گرفت.

بر اساس این گزارش اقدامات عمرانی باشگاه شهدای گمنام بزودی و همزمان با حضور تیم فوتبال پرسپولیس ایران در هند و برگزاری مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شروع خواهد شد تا این مجموعه بعد از آماده سازی برای فصل پیش روی رقابت های فوتبال پایه تهران در اختیار آموزشگاه فوتبال پرسپولیس قرار گرفته و محل برگزاری تمرینات، بازی ها و استعدادهای فوتبال باشد.

بازسازی و تجهیز استادیوم شهدای گمنام گامی مهم برای تبدیل این مجموعه به کمپ و مرکز تیم های پایه و توسعه فوتبال و نیز به عنوان یک یادگاری برای آینده فوتبال پرسپولیس و تهران محسوب می گردد.

باشگاه شهدای گمنام در خیابان مهران منطقه 19 واقع شده است و در برگیرنده زمین ها و سالن های مختلفی است.

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 140022

به "آمادگی استادیوم شهدای گمنام برای استقرار آموزشگاه فوتبال پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی استادیوم شهدای گمنام برای استقرار آموزشگاه فوتبال پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید